2014. február 11., kedd

ACCESS BARS - KÉRDÉS? - KÉRD ÉS MEGADATIK!




Access Bars
Gyorsan tágítja a tudatosságunkat, hogy egyre inkább megismerjük valódi lényünket és képességeinket. „A fejetekben lévő merevlemezről néhány fogással törli azokat a vírusokat, amelyekkel a tudatosságotok megfertőződött, bekorlátozódott.” Könnyed, kényelmes és egyszerű változási, tudatosodási lehetőség, amit gyermekeknek is veszélytelenül lehet alkalmazni.

Nem csak hitrendszeri blokkok, gondolati és érzelmi korlátok távoznak, de tanulási-, koncentrációs-, egészségügyi problémák, a teremtésedet akadályozó korlátozó elképzelések, félelmek, szorongások, gátlások, aggodalmak, a valóságról és a realitásról alkotott illúziók is. Leginkább a lehetőségeidet tudod tágítani a kezelések következtében.


Örömmel tudatom, hogy bővült az eszköztáram. Ettől kezdve kérhetitek, hogy az Access Bars kezelés felszabadító erejét szeretnétek megtapasztalni.

Saját bőrömön, és gyermekemen is kipróbált módszerről van szó, melynek nemcsak azért örültem, mert gyorsan hat, hanem azért is, mert beleillik abba az irányba, amely mellett már régóta elköteleztem magam.
Aki volt nálam bármilyen foglalkozáson, kezelésen, tanfolyamon, az tudja, hogy minden formában a résztvevő önismeretét, felelősségvállalását, valódi önmagára találását, tudatosodását és felszabadítását tartottam szem előtt. Na ez a kezelés is ennek a tempóját turbósítja.
Egyrészt már sok olyan módszert ismerek, kezdve a kineziológia különböző ágaival (TFH, LEAP stb.), amelyek gyakran használtak fejünkön lévő reflexpontokat korrekcióként, s ezek egyszerű érintése vagy az EFT, AFT esetében ütögetése is hatásos volt. Némelyik az izomzatra, mások az érzésekre, gondolatokra hatottak.
Részt vettem cranioszakrális kezelésen, a Bowen-terápián, ahol szintén a fejen és a testen lévő reflexpontok és zónák finom érintése, masszírozása akár komoly kötőszöveti változásokat, elmozdulásokat, a csontok helyrekerülését is előidézhetik. 

Nem lepett meg, hogy ismét egy egyszerű, de szelíd érintéssel találkoztam, mely a fejemet érintgette, a hatása és az életem változásának felgyorsulása meglepett.

Olyan volt, mint amikor kidobják a hőlégballonból a felesleges súlyokat és az végre felemelkedhet és szárnyalhat. A módszer megváltoztatta a figyelmemet, megfogalmazásaimat, mert a kérdéseket használom azóta a pozitív programozás helyett.

Milyen lenne, ha nem lenne ítéletem magamról?
Milyen hozzájárulást tehetnék még a világhoz?
Mitől lennék lelkesebb? Boldogabb?
Milyen nézőpontból nézzem magam, hogy felszabaduljak?
Mi lenne, ha a legjobbat várnám el?
Mi lenne, ha önmagam lennék? Stb.
Hogyan lehetne még ennél is jobb?

És láss csodát! Jönnek a válaszok, emberek, lehetőségek és tapasztalások formájában.

A fejen lévő 32 pont érintésével a gondolati, érzelmi beidegződéseket, korlátokat, manipulációkat sikerül kitisztítani, s egyre könnyedebbé, felszabadultabbá és tudatosabbá válni önmagunkról, a lehetőségekről, a teremtésről, a valóságról, a szabadságról.
Mikor tűzön járni, vagy látomást keresni voltam, (ahol pl. nem lehetett enni és inni), akkor is kitoltam a határaimat, felszabadítottam a tudatomat, átléptem azokat a korlátaimat, amit a tűzről a vízről és az életről gondoltam, de az azért gürcös volt. Meg kellett érte dolgozni, szenvedni, féltem előtte stb. A hatása csak egy kis ideig ellensúlyozta a többi gátamat, különösen az EGO irányítását.

Itt meg csak feküdni kell kényelmesen finom meleg takaró alatt, míg valaki finoman érinti a pontjaimat, amiben nincs semmi félelmetes, és én akár el is aludhatok. Kipihenem magam és közben egyre jobban működnek a dolgok körülöttem. Akár beszélgethetek is, miközben felfedezhetem milyen kérdésekkel tudok továbblépni a nyitottság, és elfogadás felé.

Mindegy, hogy tudatosan, vagy tudat alatt tároltam az akadályokat. Mindegy, hogy 5-100-1000, vagy még több program ürül pár perc alatt, mert nem kell átélnem, megértenem, számolnom, csak hagyni, és engedni, hogy történjen.
A kérdések után elég éberen észrevenni a lehetőségeket és elfogadni azokat. Elfogadni más nézőpontokat. önmagamat és más embereket.

Különböző témákban feloldunk berögzített fix nézőpontokat, és új nézőpontokat fedezünk fel. Elengedünk ítélkezéseket, nyitott kérdésekkel új lehetőségeket generálunk, s ehhez az érintést és energia alapú testkezelési folyamatokat használunk.

Nyitottá tudunk válni olyan dolgokra, amiket eddig tagadtunk, nem tudtunk elképzelni, nem hittük el, hogy megérdemeljük, vagy éppen csak azt gondoltuk, hogy nem vagyunk rá képesek, vagy egyszerűen lehetetlen.

El tudunk engedni olyan rögeszméket, amik a pozitív élményeinkből adódóan gátolják, hogy a mai napi legjobb megoldást beengedjük az életünkbe, mondván, hogy a tegnapi végre valami jó volt. Rögzítsük a folyót ne follyon tovább, hátha holnap nem lesz olyan jó. Biztos ami biztos, ne változzunk.

Ehelyett ismét sikerült a tudatos jelenlét egy másik módját felfedezni, a kérdést, amit őszintén feltéve megengedjük, hogy kiüresedve megkapjuk a választ.
A kezelés választható 60 perces 90perces, vagy akár 120 perces időtartamban is. Ez azt jelenti, hogy amíg tartunk egy pontot, addig ürül a háttértárból az akadály. A hosszabb kezelésnél több tisztul egyszerre.  Gyermekeknek akár 30 perc is elegendő lehet.

Bejelentkezés : Kun Eszter +36-30-5599665, vagy szeretetrezges@gmail.com



Nincsenek megjegyzések: